Plog #voorjaarsvakantie

Hey allemaal! Vanaf nu ga ik elke week een plog maken. Mijn vakantie is nu afgelopen, dus ik begin met een ‘plog’ van de voorjaarsvakantie.

Afgelopen voorjaarsvakantie heb ik niet veel gedaan. Ik heb daarom dus ook niet veel foto’s gemaakt.

Op vrijdag 19 februari ben ik ‘s avonds naar zwemtraining gegaan. Vervolgens ben ik met een vriendin van de zwemclub gaan logeren. We hebben de hele avond (en nacht) films gekeken en zijn lekker lang opgebleven.

Op zaterdag hebben we nog wat films gekeken en op de Xbox gespeeld.
‘s Avonds ben ik naar ad fontes gegaan, een tienergroep waar je leuke dingen gaat doen (maar soms ook serieuze). Deze avond hebben we ‘jongens tegen de meiden’ gedaan. De meiden hebben uiteindelijk met 1 punt verloren.

Zondag 21 februari

Snapchat-8192461266413451684

‘s Ochtends ben ik met mijn moeder naar de verjaardag van mijn neefje gegaan. Hij is 1 jaar oud geworden.
‘s Middags ben ik met Naomi gegaan, wat super gezellig was.

Maandag 22 februari
Ik had eigenlijk afgesproken met een vriendin, maar ik voelde me niet goed, dus ik had dat afgezegd. Ik ben folders gaan doen en verder de hele dag lekker niks gedaan.

Dinsdag 23 februari

Snapchat-8142609110369742201

Wat eerder mijn bed uit gegaan om gezellig met mijn moeder naar de Bakker Bart te gaan. Voor 10 uur kun je namelijk een ontbijtje bestellen. Na een heerlijk ontbijt met verse jus d’orange, thee, een croissantje met jam en een bolletje met ham zijn we naar de bank gegaan. We hadden daar meteen een afspraak gemaakt en konden een uur later terugkomen. In de tussentijd zijn we nog een de stad doorgelopen en hebben nog wat leuke spullen gekocht. Daarna weer terug naar de bank gegaan om een jongerenpas aan te vragen.
‘s Middags heb ik weer wat folders gedaan en verder weer helemaal niks.

Woensdag 24 februari
Gezellig afgesproken met vier vrienden. Het was erg gezellig.

Donderdag 25 februari
Weer een dag lekker geluierd.

Vrijdag 26 februari
Vandaag zou ik gaan afspreken met een vriendin. Maar ze kwam er donderdag achter dat ze toch nog naar school moest. Dus ik heb helemaal niks gedaan.

Zaterdag 27 februari

 20160227_094802

Naar deze dag heb ik zo lang uitgekeken. Met Anke, Jessica en Rahma van de Blogsquad ging ik naar Almere. Het eerste stukje moest ik alleen met de trein. Ik had een trein eerder genomen, dus moest ik even wachten tot de trein van Anke en Jessica aankwam. Ondertussen heb ik bij de Starbucks een Frappuccino caramel met koffie genomen.

20160227_151636

Toen hun trein aankwam was het nog drie kwartier naar Almere met de trein.
Toen we in Almere aankwamen zijn we natuurlijk meteen de Primark ingegaan. Waar we met Rahma hadden afgesproken.

20160227_134230   20160227_140526

We hebben daarna bij de Hema gegeten.
Ik heb een broodje met geroosterde groenten en een broodje met mozzarella, pesto en tomaat gegeten.

20160227_162624

Later zijn we nog wat winkels ingegaan en uiteindelijk gingen we weer met de trein terug naar huis. Samen met Anke en Jessica zijn we op een tussenstation nog even naar de Starbucks gegaan. Ik heb een cappuccino caramel genomen. (Ik heb echt een cappuccino verslaving, haha)

20160227_153311

Daarna namen Jessica en Anke een andere trein dan ik en was de leuke dag alweer afgelopen.

 Zondag 28 februari
20160228_105606   20160228_105554

En vandaag is het alweer de laatste dag van mijn vakantie. Vandaag nog wat bezig voor mijn blog en voor school. Verder nog relaxen en van het zonnetje genieten.

20160228_115902   20160228_121236

Als lunch hadden we croissants uit de oven en een pizzastok, zó lekker!

Voor de mensen die nu vakantie hebben; nog een fijne vakantie!

Liefs,
Inge

8 thoughts on “Plog #voorjaarsvakantie

Leave a comment