Random talk

Oeps.. Beetje te lang weer niks geschreven.. Even weer een geheel inspirerend verhaal vandaag over mijn leven op dit moment.Nou, helemaal op dít moment zit ik lekker op mijn fatboy, waarom noemen ze het uberhaubt een fátboy?, naar de mooie grijze lucht te kijken en tegelijkertijd dit te typen. Oké, dat werkt niet helemaal. Ik focus me dus nu even hierop. De hele week lang ben ik ziek geweest. Het begon allemaal vorige week vrijdag (klinkt heel tragisch zo).
Na de zwemtraining had ik barstende koppijn en jawel, zaterdag werd ik wakker en was ik helemaal ziek. Ik had die dag nog wel een wedstrijd waar ik zó graag heen wou. Dus twee paracetemollen later ben ik het zwembad toch maar ingedoken. Ik had toch nog mooi een persoonlijk record erbij gehaald! Ik hoopte dat ik zondag misschien weer wat beter zou zijn, maar nee. Koorts, keelpijn, hoofdpijn, kan het nog erger? Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag ben ik zelfs nog thuis gebleven van school. Maar nu voel ik me weer goed en had ik toch geen lange dag. In tegendeel, ik hoefde maar naar school voor twee toetsen; tekenen en Engels. Dit is de eerste dag van de toetsweek, dus tot volgende week donderdag ben ik weer druk bezig voor school, yay. Ik ben erg blij, want de tekentoets ging aardig goed. In verband met dat ik onvoldoende sta voor tekenen….
En dan zullen jullie wel denken; Hoe kun je nou onvoldoende staan voor tekenen? Nou, hier is de gouden tip; verpruts de toetsen. Voor de opdrachten zelf haal ik met gemak een voldoende, maar de twee eerdere toetsen heb ik helemaal verknald. Maar als ik voor deze toets een voldoende haal sta ik hopelijk weer voldoende, zo erg is het dus niet.

DSC_0097.JPG

Rond kwart over tien was  ik vanochtend al weer thuis. Ik heb nog wat op mijn keyboard gespeeld, een geschiedenis verslag gemaakt en dan heb ik nu eindelijk tijd voor jullie!
Vanavond ga ik nog naar een wedstrijd, we hebben het eerste deel van de clubkampioenschappen. Ik mocht eerst niet gaan van mijn ouders omdat ik nog maar net beter ben. Ze vonden het dan handiger als ik deze afstanden erbij zwom als het tweede deel van de wedstrijd was. Maarja, anders moest ik me nog langer vermaken, dus ik wou wel graag. Uiteindelijk mag ik toch heen en ga ik vanavond 50 meter rugslag en 50 meter vlinderslag zwemmen. Ik laat nog wel weten hoe het gegaan is.
Nu in het vooruitzicht heb ik nog bergen leerwerk te doen en verder een weekend lang relaxen. En uitkijken naar volgende week donderdag. Dat is niet alleen de allerlaatte dag van de toetsweek, maar ook de eerste dag dat Walibi weer opengaat! Ik heb een Walibi-abonnement, dus ga ik er donderdag ook meteen heen!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan? En wat gaan jullie doen dit weekend?

Liefs,
Inge

4 thoughts on “Random talk

  1. Mega leuk om te lezen. Ik heb niet zoveel erg vee, gedaan tot nu toe, maar ik moet nog even gaan leren voor een aantal toetsen. Daarna lekker een paar dagen vrij dan tentamen week.

    Liked by 1 person

Leave a comment