Outfit

Ik heb al meer dan 3 maanden niet geblogd en vond het tijd worden om toch echt weer iets te gaan schrijven. Alweer een paar maanden geleden had ik foto’s voor een outfit gemaakt met Maaike
Het is eigenlijk bedoeld als een look voor de lente, maar aangezien het nu bijna zomer is en het (op dit moment) niet echt lekker weer is, is het ook een prima outfit voor nu.

20160501_143720

Ik had een grijs hempje aan met een groene bomberjack eroverheen. Verder had ik nog een zwarte broek met witte schoenen eronder.

20160501_143730

De groene bomberjack heb ik gekocht bij de Zalando. Hij zit echt super fijn, echt een van de fijnste jassen die ik in mijn hele leven heb gehad. Hij is niet te warm en niet te koud, ik kan hem zelfs op school aan. De jas past ook bijna overal bij.

20160501_143744

De zwarte broek heb ik al best lang, maar hij blijft lang mee gaan. Hij zit ook erg comfortabel. De broek heb ik van de H&M.
De witte schoenen zijn van de Zalando. Ze waren niet de duurste, maar ze zitten wel echt heel fijn.

20160501_143824

Met mijn haar had ik die dag niet veel bijzonders gedaan, alleen een beetje doorgeborsteld.

20160501_144047

Qua make-up had ik niet veel op. Zoals elke dag had ik mascara op. Ook had ik er nog eyeliner aan toegevoegd.

20160501_144351

Nog een foto samen met Maaike, waar we bijna dezelfde kleren aan hadden. 😉

Het is geen lang artikel, maar ik moet toch weer ergens mee beginnen. Ik ga proberen weer wat meer te bloggen en hoop dat jullie iets aan deze outfit hebben!

Liefs, Inge

6 thoughts on “Outfit

Leave a comment